Mode

Blackpink’s Jennie lanceert label ‘Odd Atelier’

De internationale popster bevestigde de lancering op haar persoonlijke Instagram.

shoe person sitting shorts adult female woman face portrait sneaker

Zangeres, internationaal mode-icoon en nu label owner. Het is waar, Jennie van Blackpink is weer aan een nieuwe onderneming begonnen. Deze keer is het haar eigen label genaamd Odd Atelier, kortweg OA. Terwijl het nieuws al enkele dagen aan het broeden was, kondigde de 27-jarige zangeres de oprichting van OA aan op haar Instagram.

 

Het bedrijf heeft een officieel account en de eerste berichten zijn twee dagen geleden vrijgegeven. De korte introductie luidt: “OA, wat staat voor ODD ATELIER, is een ruimte die tot doel heeft nieuwe dingen te creëren op een andere manier dan gebruikelijk of verwacht. Het is een label opgericht door kunstenares JENNIE in november 2023.” Naast de beknopte beschrijving van OA deelde het account ook drie zwart-witafbeeldingen van Jennie.

 

Jennie deelde ook een bericht met het OA-account, waarmee ze het nieuws bevestigde dat OA het nieuwste geesteskind is van de internationale popster. Ze deelde een bericht op Instagram over de lancering van OA: “Dit jaar was gevuld met veel prestaties en ik ben zo dankbaar voor alle liefde die ik heb ontvangen. Ik ben ook enthousiast over wat gaat komen, aangezien ik mijn solo-reis in 2024 begin met een bedrijf dat ik heb opgericht, genaamd OA. Toon alstublieft veel liefde voor mijn nieuwe start bij OA en natuurlijk bij Blackpink.”

In slechts twee dagen heeft het OA-account al meer dan 1 miljoen volgers verzameld, wat Jennie's onmiskenbare wereldwijde populariteit onderstreept. Fans willen meer, vooral omdat niemand nog weet wat ze precies van OA kunnen verwachten. Blinks heeft ook steunbetuigingen achtergelaten op de Instagram-posts van het label, waarin ze de rapper feliciteert met de grote prestatie van het opzetten van haar eigen bedrijf.

 

Sinds Jennie in 2016 voor het eerst op het toneel verscheen met Blackpink, wordt ze beschouwd als een pionier en trendsetter. Haar unieke look en uitgesproken gevoel voor stijl hebben haar naar het hart van de mode geleid, wat haar de titel van 'Human Chanel' opleverde als ambassadeur van het luxehuis. Jennie bezocht regelmatig modeshows tijdens de Paris Fashion Week en was onlangs ook het gezicht van de campagne van Jacquemus. Met al deze prestaties en meer achter Jennie, zijn we benieuwd om te zien wat er uit Odd Atelier zal voortkomen.

Recommended posts for you