Jennifer Aniston onthult details over haar gelanceerde beautymerk
Haaricoon van de jaren 90, actrice Jennifer Aniston onthult de geheimen over haar de lancering van Lolavie, haar nieuwe beautymerk. Eerst gingen er nog geruchten dat het merk zich zou gaan richten op gezichtscrème, bodylotion, douchegel en haarverzorging, maar op 8 september werd duidelijk dat het om veganistische haarproducten gaat. Een post op het officiële profiel van het merk luidt: "LolaVie is officieel gelanceerd - een klein idee van Jennifer Aniston dat uitgroeide tot een lijn die is gemaakt om je haar gezond en moeiteloos te houden."
Is het langverwachte haar van Rachel Green, het kenmerkende personage van Aniston in de serie Friends, dichterbij dan ooit? Ten tijde van de serie hadden naar schatting 11 miljoen vrouwen hun haar in laagjes tot op hun schouders geknipt, geïnspireerd op de snit van het personage.
Het merk LolaVie kwam op de schoonheidsmarkt met een product - een spray die belooft de draden na het wassen te ontwarren - en had volgens Aniston 5 jaar nodig om tot stand te komen! Dat komt door de verpakking en elk ingrediënt die tot in de kleinste details is gekozen.
Het product is veganistisch en werkt ook als een thermische beschermer (Jen's eis!) en is gemaakt met ingrediënten van plantaardige en natuurlijke oorsprong, naast dat het vrij is van parabenen, siliconen, sulfaten, ftalaten en gluten. Het merk is alleen nog niet in elk land gelanceerd, en ook voor België is het nog even wachten geblazen.