Mode

Het nieuwe New Balance FreshFoam X 1080v13 model wordt ongetwijfeld weer een groot succes

Het hotste loopschoenen merk van het moment - New Balance, moest je het nog niet doorhebben - wist het voor elkaar te boksen: een comfortabele loopschoen met nog zachter schuim en een nog betere pasvorm. De oplettende sportliefhebber heeft 'm al kunnen spotten, want ze waren subtiel en minder subtiel te zien bij de Brussels Half Marathon afgelopen 1 oktober.

clothing footwear shoe sneaker running shoe aircraft airplane transportation vehicle
© Laura Lacourt

De nieuwe loopschoenen beleefden een moment bij de  halve marathon van Brussel, waar Cadence Athletics, Rambo burgers en New Balance de handen ineen sloegen voor een speciaal evenement: een Performance Lab. Hier kon iedereen voor het event mentaal en fysiek opladen met onder meer pre-race magic cocktail en snacks,  en naderhand hun batterijen weer opladen met een heerlijke burger, gezelligheid en tunes by de Brusselse DJ Todi3for. Dat steeds tegen een achtergrond waar de nieuwe FreshFoam X 1080v13 afgebeeld werden. Maar ook werden de sneakers veelvoudig aan de voeten van bezoekers gespot. We kunnen je verklappen: het was een hit!

clothing hat person people advertisement handbag face urban restaurant city
© Laura Lacourt
shoe sneaker shorts boy male person teen sitting cup necklace
clothing footwear shoe sneaker running shoe hosiery sock person
pub adult male man person shaker beer restaurant mobile phone glasses
adult male man person electronics headphones dj face head
© Laura Lacourt

Als populairste sneakermerk vindt New Balance het belangrijk om lokale initatieven te steunen. Het gevoel van iets teruggeven aan de gemeenschap en een verschil maken in het leven van mensen sluit aan bij hun streven naar een gezondere levensstijl. Door dit te steunen, versterkt New Balance niet alleen zijn merkidentiteit als een bedrijf dat om gezondheid en welzijn geeft, maar laat het ook zien dat ze geworteld zijn in de Belgische gemeenschappen. Of zoals Marvin Mainz van New Balance dat zo mooi verwoord: "New Balance is toegewijd aan het investeren in lokale projecten en gemeenschappen, omdat we begrijpen dat ons succes is verweven met passie. Door het ondersteunen en stimuleren van onze gemeenschappen, bouwen we niet alleen aan een sterkere toekomst, maar stimuleren we ook een gevoel van eenheid en doelgerichtheid dat grenzen overschrijdt. Samen zijn we op weg naar een betere, meer verbonden wereld.

t-shirt adult male man person car shorts finger hat necklace
© Cadence Performance Lab

Niet alleen New Balance en de lokale partners droegen dus bij aan een succesvolle marathon, de nieuwe sneaker deed dat ongetwijfeld ook. Het nieuwe ontwerp voor de buitenzool van de schoen is onderzocht en ontwikkeld in het New Balance Sports Research Lab. De zool verhoogt de stijfheid van de voorkant van de schoen en heeft een verbeterde rocker waardoor de voet soepeler kan afwikkelen tijdens het hardlopen. Dit zorgt ervoor dat iedereen moeiteloos kan hardlopen op zijn eigen manier.

New Balance bevindt zich op de intersectie van sport en cultuur, wat ook terug is te zien in de FreshFoam X 1080v13. Met een nieuw ontworpen mesh, reflecterende details en een gestructureerde pasvorm, maakt het de FreshFoam X 1080v13 dé ideale schoen om de hele dag te dragen. Multifunctioneel dus, want wij zullen de trendschoen niet enkel gaan dragen tijdens het hardlopen, maar ook voor (bijna) alles daarbuiten. En als we zo de reacties op het evenement peilden, zal dat niet enkel voor ons gelden. Het wordt dus een 'don't walk, run'-situatie (pun inteded), want de FreshFoam X 1080v13 is vanaf 13 oktober 2023 verkrijgbaar op newbalance.be

1 / 4
clothing t-shirt shirt person cup
clothing footwear shoe sneaker person running shoe
clothing footwear shoe person head face sneaker
sunglasses urban pub adult female person woman male man face
© Laura Lacourt

Tags

Recommended posts for you