Mode

Sézane strijkt in Brussel neer met een digitale pop-up

Vanaf 30 september bezorgt Sézane zijn fans in Brussel een unieke digitale shopping ervaring.
clothing apparel person human furniture

Terwijl Sézane afgelopen maart een heuse Europese Tour plande met de opening van een pop-up in Madrid, moest het Franse merk noodgedwongen door de pandemie haar uitbreidingsplannen on hold zetten. Oprichtster Morgane Sézalory blijft niet bij de pakken zitten en zet haar tour online verder. Het in Parijs gevestigde merk met vintage flair is zelfs van plan om België te veroveren met de Sézane Digital Tour en lanceert een eerste online pop-up.

Volgens het oorspronkelijke plan stond Brussel wel degelijk op de kaart om er een fysieke pop-up boetiek te openen, maar nu strijkt Sézane er in een digitale versie neer. Hoe dat eruit ziet? Brusselaars worden verwend met speciale verrassingen als ze online shoppen bij het merk. Dankzij de speciale code BONJOURBRUXELLES ontvangt elke klant naast haar bestelling een verrassing uit de lifestyle-collectie als cadeau. En als kers op de taart zijn levering en retour volledig gratis. Parijs was nog nooit zo dicht bij Brussel...

Zo een digitale tour heeft bovendien nog een bijkomendvoordeel. Als ecologisch merk dat zich inzet voor duurzame mode, wil deze Digital Tour steden en hun inwoners helpen bij de wederopbouw na zo'n bizar jaar. Sézane schenkt 10% van de verkoop via de digitale pop-up aan de vereniging SOS Kinderdorpen, die deel uitmaakt van het TOMORROW-programma, een solidariteitsproject dat door Morgane Sézalory zelf is opgezet.

De Brussels Digital Tour is vanaf 30 september beschikbaar via de e-shop van Sézane.

Gilet Phoebe Ecru.jpg
© Sézane

Recommended posts for you