Juwelen & Horloges

Nieuwe JUNE 21 pop-up store in Knokke brengt deze Belgische brands samen

De 24-jarige onderneemster Océane Neslany opende 2 april de JUNE 21 pop-up in favoriete badstad Knokke-Heist. Niet alleen haar eigen juwelen brand JUNE 21 zijn er te vinden, maar ook andere Belgische jewelry en fashion merken.
door office building building folding door person human

Van april tot september strijkt de JUNE 21 pop-up neer in badplaats Knokke. Jong onderneemster Océane Neslany bracht naast haar eigen juwelen brand JUNE 21, ook Clio Goldbrenner, Komono en Liv the Label samen. Het is niet de eerset pop-up van het trendy juwelenmerk; Knokke wordt de derde, naast eerdere succesvolle JUNE 21 pop-ups in Gent en Leuven.

unnamed (12).jpg

Al van jongs af aan was Océane geobsedeerd door juwelen. De juwelenkast van haar mama was vroeger al haar guilty pleasure. Het Gentse JUNE 21 is nu uitgegroeid tot een affordable, persoonlijk, edgy juwelenmerk. Daarnaast shop je in de pop-up bikini's, kimono's, vanity bags en blazers met hun best selling chain.

unnamed (13).jpg
komono.jpeg

JUNE 21 pop-up
Van april tot september

Kustlaan 39, Knokke
Open maandag t/m zondag van 10.00 tot 18.00

Recommended posts for you