Art & Culture

Jaguar steunt creatief talent met nieuwe F-Space Campagne

De nieuwe Jaguar F-PACE campagne werkt samen met opkomende en gevestigde kunstenaars om de creatieve sector wereldwijd te steunen.
person human driving transportation vehicle

Jaguar werkt voor zijn nieuwe F-PACE-campagne samen met een reeks toonaangevende artiesten en beroemdheden en onderstreept daarmee zijn link met de creatieve sectoren. Van muziek en entertainment tot fotografie en mode, in elke clip komt een Jaguar 'designer' aan bod.

De Amerikaanse producer en DJ MK verschijnt in een van de films en schreef de soundtrack voor de "Hard to Forget"-serie, met de nieuwe exclusieve track Lies, die op 29 januari 2021 wordt uitgebracht en de artieste Raphaella featuret. De track is te horen doorheen de reeks van Jaguar's Performance SUV.

De deelname van MK aan de F-PACE-campagne markeert het begin van een doorlopend partnership met Sony Music UK's 4th Floor Creative divisie die opkomend talent en creativiteit promoot.

Andere ontwerpers die een collab met de nieuwe F-PACE verkennen, zijn onder meer Mishael Phillip, een in Londen gevestigde fotograaf van Nigeriaanse afkomst die gespecialiseerd is in het documenteren en herkaderen van alledaagse scènes om de nieuwsgierigheid van de kijkers te wekken. De internationaal gerenommeerde designer Judy Wu legt zich toe op het luxueuze interieurdesign van de high-performance SUV.

De nieuwe F-PACE campagne, "Hard to Forget", brengt talent samen uit muziek- en modewereld, radio en fotografie over de hele wereld. Een cool initiatief voor een sector in nood. Bekijk de campagne hieronder. 

 

De nieuwe Jaguar F-PACE is in België verkrijgbaar vanaf 55.350 € 
Meer info via www.jaguar.be

 

unnamed (3).jpg
unnamed (2).jpg
unnamed (1).jpg
unnamed.jpg

Recommended posts for you