Art & Culture

Gwyneth Paltrow's merk Goop lanceert de meest gesofisticeerde vibrator

Het lifestyle-merk van de actrice lanceert na de vagina-geurkaars, nu de eerste vibrator met meer dan 60 standen.
clothing apparel person human evening dress fashion robe gown premiere

Het lifestyle-platform van Gwyneth Paltrow, Goop, staat ervoor bekend om gewaagde topics aan te kaarten en taboe's te doorbreken - met als gevolg dat Goop met regelmaat de krantenkoppen haalt. Na de lancering van een geurkaars die naar vagina's ruikt - die binnen een paar uur uitverkocht was -, brengt Gwyneth nu haar eerste vibrator op de markt.

Dit nieuwe speeltje, de Double-Sided Wand, kost 95 dollar (ongeveer 78 euro) en bevat een balvormige wand voor externe trillingen en een dunner en flexibeler uiteinde voor de clitoris of interne stimulatie. Elke kant biedt ook acht pulserende patronen die in intensiteit variëren, waardoor je in totaal 64 verschillende combo's kunt kiezen.
 


 

Maar om te demonstreren dat deze vibrator net dat tikkeltje extra heeft, komt het met een Led-scherm om de batterijduur van de vibrator te laten zien waarmee je precies kunt zien hoelang hij nog meegaat. Team Goop heeft maar liefst 18 maanden besteed aan het ontwikkelen van het product en was van plan een vibrator te maken dat op het nachtkastje kan worden achtergelaten als een "kunstobject".

Maar wat echt een buzz veroorzaakte, is de oude foto die Gwyneth opviste, van de dag dat ze de Oscar voor beste actrice won voor "Shakespeare In Love". In plaats van de award, prijkte ze met een gephotoshopte vibrator in haar handen.

Recommended posts for you