Art & Culture

Breitling lanceert een mobiele game (en je kan er een horloge mee winnen)

Breitling's fantastische Chronomat dameshorloge betreedt de virtuele garderobe van DREST, 's werelds eerste interactieve mobiele luxe modegame.
wristwatch

De wereld van mode en virtual games blijft elkaar's paden kruisen. En dat werpt blijkbaar zijn vruchten af. Na Louis Vuitton en Gucci zet dit juwelenmerk ook zijn eerste stappen in de fantasiewereld van gaming. Breitling is het eerste luxe horlogemerk dat de krachten bundelt met DREST, een meeslepend spel waarbij je in de huid kruipt van een modestylist en digitale fotoshoots en moodboards kan samenstellen met bestaande producten van meer dan 200 wereldwijde modemerken. En nu kunnen spelers uitpakken met een Breitlig in hun ontwerpen en de strijd met de concurrentie aangaan, terwijl ze een nieuwe en interactieve shopping experience beleven.

DREST_BREITLING_Mood Board_2_in-app.jpg
DREST_BREITLING_Mood Board_3_in-app.jpg
© Breitling

"We zijn erg blij dat Breitling, en vooral dat ons nieuwste dameshorloge, de Chronomat, deel uitmaakt van Drest's uitgebreide virtuele garderobe. Het is echt een leuke manier om de laatste nieuwigheden van luxe te ontdekken, en we denken dat Breitling een rol speelt in dit universum," zegt Tim Sayler, marketing directeur Breitling. "Het is een geweldige manier om onze mooie dameshorloges en leden van de Spotlight Squad-team te laten zien aan de online community van DREST, die persoonlijkheden uit de modewereld samenbrengt."

DREST_BREITLING_Mood Board_4.jpg
© Breitling

Het veelzijdige Chronomat-horloge voor dames, dat in oktober 2020 werd gelanceerd, is de perfecte aanvulling op het modeaanbod van DREST. Sportief maar elegant, met dit eigentijds horloge met retro vibes hopt zijn (virtuele) drager gemakkelijk van een business meeting naar een date of feestje - en overal elders. De Chronomat belichaamt veelzijdigheid met een mix van casual chic en is verkrijgbaar in tal van afwerkingen.

Win een Breitling horloge met DREST

Wil je toch nog liever een Breitling in het echt om je pols dan in je virtuele leven? Opgelet: de app organiseert twee Breitling X DREST Mood Board-challenges. De eerste begint deze vrijdag 29 januari 2021 en vindt drie dagen lang live plaats. Gedurende 72 uur krijgen DREST-gebruikers de mogelijkheid om een horloge uit de eigenlijke collectie te winnen door simpelweg de uitdaging voor het merk te voltooien. Naast de beelden van het horloge, kunnen de deelnemers hun moodborad versieren met een reeks digitale stickers geïnspireerd op de sfeer van Breitling's Spotlight Squad. Deelnemers krijgen een eindscore wanneer ze hun creaties indienen - een combinatie van hoe ze de uitdaging aangingen en hoe de gemeenschap hun creativiteit beoordeelde. De top 20 moodboards worden gedeeld met Misty Copeland, een lid van de Breitling Spotlight Squad, de eerste Afro-Amerikaanse vrouw die hoofddanser werd in het American Ballet Theatre.

Recommended posts for you