Wat we tot nu toe weten over Beyoncé's nieuwe haarverzorgingsmerk "Cécred"
Beyoncé gaat haar succes in de muziekwereld doortrekken naar de haarverzorgingsindustrie!
Beyoncé, die haar interesse in haarverzorging al ontdekte toen haar moeder Tina Knowles op jonge leeftijd bij een kapper begon te werken. Met het nalatenschap van haar moeder dat de zangeres levend wil houden, verwijst met haar nieuwe merk genaamd ‘Cécred’ naar het effect dat ons haar heeft op onze ziel. Beyoncé, die haar foto voor de spiegel deelt met haar gevlochten haar dat verrassend veel doet denken aan haar dochter Blue Ivy, maakt zich klaar om wat ze van haar moeder heeft geleerd met de hele wereld te delen.
Voor Cécred is het aftellen begonnen met de onlangs verschenen korte video, waarin ze samenkomt met vrouwen met verschillende haartypes. Hoewel we nog niet weten welke producten Cécred gaat introduceren, zijn we er vrijwel zeker van dat het een signature touch zal toevoegen aan de haarverzorgingswereld. We kunnen zeggen dat we reikhalzend uitkijken naar de 20 februari, de lancringsdag, om de de self care geheimen van Beyoncé te ontdekken.
Dit artikel zal worden bijgewerkt.