Beauty

72-jarige influencer breekt de normen van de schoonheidsindustrie

Colleen Heidemann laat zien dat de beauty-industrie mee kan gaan met leeftijd.
face person human skin finger

De schoonheidsindustrie realiseert zich eindelijk dat het volgen van normen een verouderd systeem is om vrouwen onder druk te zetten. In plaats van alleen maar afbeeldingen van jonge modellen te verspreiden, investeren verschillende merken steeds meer in vrouwen boven de 50 om hun projecten en producten te vertegenwoordigen.

De trend is wereldwijd en is nog nooit zo hot geweest! Kijk maar eens hoe grijs haar een symbool van schoonheid is geworden op de rode loper van het filmfestival van Cannes of kijk hoe termen als "anti-aging" uit de gratie raken.

Colleen Heidemann is een 72-jarige influencer uit de Verenigde Staten die helpt deze patronen te doorbreken en vrouwen over de hele wereld laat zien dat ze hun dromen niet moeten opgeven

Collen heeft momenteel een contract met Next Model Management en is verschenen in magazines en grote merkcampagnes. In 2011 zag ze haar naam exploderen op internet toen ze werd gefotografeerd door Ari Seth Cohen als onderdeel van haar Advanced Style-serie, met oudere vrouwen in onberispelijke stijl.

Voor haar is het enige motto dat telt: "Als het niet nu is, wanneer dan wel?" - wijze woorden! Bekijk hieronder de foto's:

 

Recommended posts for you